you know it looks so good tonight

har vart barnvakt hela dagen, rätt mysigt faktiskt. sjukt hur mycket man hinner med egentligen, frukost, kortspel, göra i ordning, leka ute, se på film, äta lunch, spela mer kort, spela spel, pussla, se på tv, spela tvspel, osv. haha synd att jag själv inte får gjort så mycket hemma... trött som vanligt, är det något fel på mig? ja haha i vilket fall så såg vi på film förut och jag som för övrigt inte brukar sova när det är filmdags somnade efter fem minuter och vaknade lagom när filmen slutade, he he.... men ja, trött är jag och jag har precis insett att jag egentligen hade velat köpa lite mer julklappar. jag är ju klar, men det känns fjuttigt, och jag vill köpa mer när jag nu insett att jag inte är så fattig som jag trodde jag skulle bli. men jag får nog glömma det. och när sjutton ska man hinna köpa en nyårsklänning, och skor ? suck, jag är nästan mer stressad under lov än på skoltid ju. har ju en hel del plugg som jag bara skjuter upp. ush och fy säger jag bara! är sjukt stressad över nyår med, jag hatar nyår! fast inte mer än va jag hatar valborg haha, men i vilket fall. nyår någon?
nu ska jag rensa lite, kanske laga mig någon god kvällsmat, och se om det kommer någonting intressant på tv. var är alla människor egentligen? mina vänner känns bortblåsta,, och blogglata är dom med (: men vem är jag att säga något om det.. ja saknar dom lite iallafall, jul på liseberg imorgon antagligen, mitt försök att dra ihop tjejerna i lördags resulterade i mig och katri... så ett nytt försök gör jag imorgon. och imorgon har jag förövrigt en del att göra, städa (?) enligt mamma.. sola, träffa katri, åka till morfar(?), liseberg, och egentligen hade jag vela svänga förbi stan. jaja nej tråkmåns är jag, nyårslöfte kanske skall vara att skriva lite intressantare, hur det nu ska gå i mitt väldigt intressanta liv. iförsig ska det ju bli ändring på det med ;) jaja ska väll skriva ner mina nårslöften innan nyår, om jag kommer på några.
hejdå på er.
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0