walking in the moonlight

kom precis hem från allum. tvingade med mina föräldrar dit då jag inte hade någonting bättre för mig. hittade ingenting, kom hem med ett par svarta tights. kul. var även i stan en liten stund igår med jenny och hittade så mycket som ingenting. kom hem tomhänt. blir frustrerad. men än mer frustrerad blir jag på att jag idag hittade två super snygga skor. lagom pris, och jag blev kär när jag provade dem. tyvärr fanns de inte i min strl, och jag får nästan panik så mycket som jag tyckte om dom. så imån blir det till att rå leta på alla bianco jag kan hitta. har även gått i väldigt många hm affärer för att få byta mina trorsor som är för små, men självklart är om slut överallt. tightsen som jag ville ha men tänkte "äh jag önskar mig dom i julklapp", är s l u t. fyfan vad inget går väga.
ikväll ska jag bowla, trevligt ska de bli. imorgon ska jag kila till stan och fortsätta mitt letande på trosor, tights och skor. sedan ska jag äta och gå på bio med mamma,pappa,elias&oliver. madagaskar två blire, ska bli kul!
förövrigt så åt jag och jenny på kinarestaurangen i stan igår, jag säger bara ett ord, mums!
nu ska jag snart äta tacos och jag är riktigt hungrig. har också bokat tid för min sminkkurs, på tisdag. ska även se jenny och dom på tisdag, tomtecupen hade jag ju helt glömt bort. första året jag inte spelar, känns rätt tråkigt faktiskt (även om jag var så förbannad så det knappt var sant förra året...) men här kommer skorna, vilka är snyggast? jag provade de med ros på, och när jag satte på mig dom så, ja gud blev helt kär!

M

Kommentarer
Postat av: Anonym

de med rosen på är snyggast!

2008-12-27 @ 17:40:03
URL: http://irmp.blogg.se/
Postat av: Mona

Jag känner med dig malin! men se det positivt du kan spara alla dina pengar till tjusiga vårkläder istället ;) jag tycker pumpsen med rosen var finast.

2008-12-28 @ 13:30:04
URL: http://moniqua.blogg.se/
Postat av: natta

Jag gillar dom med rosetten mer :)

2008-12-28 @ 18:00:32
Postat av: StefanWeei

Hej :) Var gärna med och svara på gåtan i min blogg. Den som vinner får en bloggdesign personligt designad utav mig!

2008-12-28 @ 18:04:23
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0