it's only beginning to find release

igår var det fotboll i några timmar, tomtecupen och herrarna. det gick bra, de vann alla matcher och de spelade bra! de övriga matcherna var väll inte direkt så roliga men ja. sedan åkte vi till bowlingen som vi hade bokat vid elva, blev lite fel men en timma skulle det blir, vid halv ett stängde vår skärm av sig, och jenny eller lollo (?) vann. fattade inte riktigt för dom höll på att fuska eller något. men jag skyller min tredjeplats(av sex) på att jenny spelar rätt ofta, ha ha. men både omgång ett och två vann faktiskt jag på vår bana, men enligt jenny så är det tredje som räknas.. ja men trevligt var det. trött vaknade jag rätt tidigt i morse då jag och katri skulle pallra oss till frölunda för att desperat leta efter grejer. iallafall jag. mitt sista hopp på skorna fanns där men dog ut för icke fanns dom. ingenting annat heller för den delen. men vid älskade avenyn så hittade jag både mina trosor och tights! fick också med mig en kjol. för övrigt så missade jag vagnen till scandinavium och tog mig friheten att gå in på zara så länge. där hittade jag en klänning som jag vill ha! men jag hann varken prova eller köpa den, vilket gör att jag måste åka in imorgon. segt som tusan säger jag bara. stan fem jäkla dagar i rad, suck.
madagaskar för övrigt var rätt bra, ettan var bättre men den var ju inte dålig iallafall. nu är jag trött och imorgon blir det då återigen ett besök i staden. känns som med min tur kommer verkligen klänningen finnas men ja .
ska nog se sagan om ringen som komemr på tv, för sjuttiofemte gången. men ja har inte så mycket bättre för mig.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0