thursday

haha lite dåligt med uppdatering jag vet. mitt liv känns faktiskt oerhört stressat just nu men jag vet inte riktigt varför. idag var jag hos sjukgymnasten och ska börja träna där framöver (hur sjutton ska det finnas tid till det?), handlederna däremot visste han inte riktigt men lite träning på dom så får vi se. sedan bar det av till skolan där jag gjorde ingenting tills vi åkte till museumet och sen var det dags för min mycket efterlängtade julklappsrunda med kusin&natta, och lite louise:) ja fick köpt det mesta, som i år faktiskt innebär väldigt få personer. brukar köpa till 8 talet fler än i år men det är väll påsättochvis bra att mamma gjort det eftersom ekonomin inte är på topp. ska ju ha råd med nyårsklänning och skor med. fick också med min en kjol och en skjortklänning hem :) behövdes verkligen.
förövrigt så börjar jonas (min ph) bli orolig för mig i skolan, och kanske med all rätt? har praktiskt taget inte kommit igång med någonting och jag har många väldigt väldigt stora deadlines v.51 som stora delar av vissa betyg hänger på. så ja när han blir orolig blir jag lite stressad. blir inte bättre av att jag har rätt fullt upp, imorgon t.ex. blir det två timmar skola, träning, hem snabbt, och lagträff. ska förövrigt fylla i mina mycket fulla cheerhelger som vart/kommer. 

v.47 fredag, lagträff med r. lördag träning 12-15. söndag träning 11.30-19.
v48. lördag coachträning 12-17. söndag träning 11.30-19.
v.49. fredag lagträff med w. söndag träning 11.30-19
v.50. lördag utbildning ca10-18 (gissning), söndag utbildning ca 9-15:30, juluppvisning 13(15)-18.
v.51. lördag träning 12-15, söndag ?

haha ja för er intresserade så har ni där. har inte så mycket bättre för mig..
ush jag borde verkligen plugga, borde spendera min skollediga tisdag till endast plugg men det är inte så lätt när jag ska till sjukgymnasten 11, läkarn 17, och träning 19. haha.... ush nej nu börjar det bli för långt och för tråkigt. har däremot bestämt mig för att investera i lite mac smink efter jul/nyår om jag har råd ... måste bara säga också att jag var hos tandläkarn i tisdags och jag förväntade mig en del hål eftersom jag har haft ont i två tänder väldigt länge. men konstigt nog hade jag inte ett enda hål? så istället slipa dom den ena tanden som nu gör ennu ondare, och den andra ingenting. ja vet inte riktigt där faktiskt.... men men.
har vart en mycket trevlig dag förövrigt, hoppas ni också haft det. (se jag kan vara lite positiv!) nu är det dags att sova eftersom vi möjligen har lektion imån, och möjligen inte. alltid lika lurigt det där. och så vill jag påpeka att min ipod börjar lämna mig, skärmen funkar endast med ipodsladden i men inte när jag lyssnar? hm.
nej gud hejdå, godnatt!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0