i want it alll

blev väldans slö nu. och eftersom mitt minne glömde av att starta diskmaskinen tidigare så blev den lite sen startad och jag känner att jag gärna väntar tills den är klar så jag kan plocka ur den... idag har jag damsugit hela huset, duktiga jag. har också slått in nästan alla mina julklappar, och handlat. har dock inte fått pluggat så mycket vilket innebär att jag skjuter upp naturprovet.
känner mig konstigt nog inte så stressad nu som jag kanske borde, jag vet ine det mesta känns rätt lungt. snart fyller jag för tusan år också. men ja jenny var här förut och vi såg tingeling, ha ha sällan vi.... sen övertalade jag jenny att träna på sin massage så jag fick mig en ansikts&hår massage + lite rygg. det var skönt kan jag säga, och jag ska nog boka in någon massage nästa år. nästa år känns som ett bra år. som det bästa året på länge, men säger man inte alltid så? ja jag vet inte men det känns som ett superår fullt av fest, student+studenfest, bal (?), resa, och förhoppningsvis ennu mer resa... ja jag hoppas på ett jäkla bra år.
imorgon är sista riktiga skoldagen för året, och det känns förjävla gött. har en redovisning som jag är rätt oförbered till men jag orkar knappt bry mig. känns inte så jätte svår, men ...
imån kommer mamma och pappa hem, lite skönt endå. det är jäkligt gött att vara ensam, ingen som tjatar på än. men et är också skönt att ha någon som lagar mat åt än, osv. så ja lite trevligt blir det ju, speciellt nu när det snart är julafton!!! kom på att jag vill äta kvällsmat nu, men jag har redan borstat tänderna. hm. äsh jag får borsta om för jag har råkat glömma att äta idag haha. jag skulle inte klara av att bo själv, för jag glömmer verkligen helt totalt bort att äta mat.
nej nu ska jag äta lite, och bara vara. orkar inte ens stressa över skolan, det hjälper inte endå.
M

Kommentarer
Postat av: Mattias Abulu

Jag längtar så mycket tills balen, studenten och allt annat. Snart är vi fria, hihi! :)

2008-12-18 @ 02:25:03
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0