saturday

jag kommer börja med en väldigt ovanlig mening nämligen, jag är såå trött. jag har inte gjort ett skit idag, antagligen därför jag är trött? har vaknat, legat i sängen och kollat på tv halva dagen, gått till affären med jenny, fortsatt kolla på tv och sen faktiskt (tro det eller ej) pluggat lite. har skrivit hela svenskan, däremot är den ju inte korrekturläst eller helklar. den är nog godkänd, men jag måste ju få vg på den för att få det i slutbetyget så jag måste fixa till den lite. hade tänkt börja på historian men det blir nog inte så ikväll. har ju några prov jag måste plugga till med, som är rätt så viktiga så det kan vara dags att börja tänka på dom nu.
ont har jag, fruktansvärt i min handled. kan knappt röra den och egentligen borde jag inte vara med på träningen imån men jag har ju inget val. det är rebels sista träning, och eftersom jag är med i programmet så måste jag vara med. sedan ska vi göra det hemliga, vilket gör att jag måste träna mer. så ja skit också.
förövrigt final i stjärnor på is idag :) im bored and boring.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0