over and over again.....

sjukt ont i ryggen har jag, men va kan man vänta sig efter tre och en halv timmars fotbolltittande på stenhårda träbänkar. ja det var ju rätt trevligt iallafall, förutom bänkarna och vissa kommentarer jag bra gärna hade klarat mig utan. ett tag var jag så arg så jag var på vippen att ställe mig upp och börja med en uttskällning eller örfil, hade inte riktigt bestämt mig..
idag var jag på sminkkurs, det var väll trevligt, fick tråkigt nog inte så mycket smink för pengarna. eller ja 850 kr blev det för två ögonskuggor, puder och consealer + pensel. hittade inga nyårskläder eller skor, men imån ska jag in (för sjätte dagen i rad) för att leta efter ett par skor som johanna idag köpt. dösnygga, och jag kommer bli galen om jag inte hittar dem. sen blir det nog hem för att sova lite till innan middag och allt det där. vet fortfarande inte vad vi ska göra, nu vill vissa stanna hemma istället för ut så jag vet inte, känns lite segt.
ush känns som det är fullbokat enda tills skolan börjar. först nyår, sen middag hemma med lite släkt, sedan middag med vänner, sen besök på banken, en hel jäkla del plugg som jag skjutit upp till sista stund... fy sjytton alltså, att man aldrig lär sig. 
gårdagen var ush, konstig. jag vet inte vad som gick snett,  eller egentligen kanske jag vet? förstår bara inte, och jag vet varken ut eller in längre. blir snurrig och på dåligt humör bara av att tänka på det, så nu ska jag istället bäda ner mig och strax kolla på scrubs. kanske kommer ett snabbt inlägg imorgon, men annars gott nytt år! och glöm inte min födelsedag. snart bara 24 timmar kvar, tjohooooooooo!!!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0