monday

chondromalacia patellae heter det jag har i knäna. underbart också att det kan fortsätta såhär i år ... medicinen verkar förövrigt inte hjälpa, igår fick jag känningar i knät igen(som jag inte haft på tre veckor) och då trots att jag äter medicin? ja jag vet inte. tisdag blir det iallafall besök hos tandläkarn, torsdag sjukgymnasten och tisdagen efter läkarn. fullt upp kan man ju säga. och hon sa förövrigt att medicinen skulle hjälpa för handlederna men det gör det verkligen inte så jag vet egentligen inte vad den gör ...
trött är jag, ont i huvudet. ingen skola idag, men har pluggat lite och storstädat mitt rum. ska nog julpynta sen med och fixa snön på mitt fönster.
snart ska jag och jenny och natha? kanske, ja ta vår årliga julklappsrunda på stan. ska bli trevligt, bara lite svårt att hitta en ledig dag som passar alla... förövrigt började julkalendern idag, och den verkade väll sådär kanske. vet inte riktigt men, vi får väll se. nej har inte så mycket att skriva, match imån mucho funn :)
M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv något dåå!

2008-12-04 @ 15:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0