i walk a lonely road

jag undrar verkligen om det kan bli värre än såhär? min handled är nu så paj att jag inte längre kan hålla minen på träningen och igår bytte fia ut mig från mina bygg. kan fortfarande knappt röra den. igår fick vi veta att sofia slutat, och att vi då måste ändra hela vårt underbara program. där rök libsekvensen? vårt lovely trevåningsbygg, gung gung? ja fy fan kan knappt beskriva hur jävla besvikna folk var på träningen igår. känns förjävligt, på sätt och vis rätt bra eftersom vi nu kanske kan börja träna på riktigt, men så jävla tråkigt att få behöva ändra på allt, som verkligen var helt perfekt! helgen känns bara skit, utbildningen.... det ska däremot bli kul för jag tror alla ska sova hos mig, men ja kul men jävligt stressigt. och jag är så fruktansvärt nervös för hur min handled ska klara juluppvisningen. det som också är jäkligt surt är att vi imorgon skall träna i uglum, gymnastik på riktiga mattor och tumbling osv. och att jag antagligen inte kommer kunna köra någonting. och att det på fredag är vollyboll, som jag antagligen inte kommer kunna vara med på. och att jag nog insett att det här är mitt sista år som aktiv tävlande. vilket gör att man blir ennu mer besviken över att vi inte kommer kunna utföra drömprgrammet. och skolan ha ha ha. skolan ska vi inte ens prata om, och the lovely dator. nej tanken var att detta skulle bli ett aningen gladare inlägg men icke. haha.
förövrigt hittade jag en möjlig nyårsklänning idag, på zara. inget jätte speciellt, svart, tight som går ut typ.. vet inte,  får se. och underbara skor hittade jag också, som jag däremot antagligen inte har råd med.. jaja haha, jag borde verkligen sova nu. och plugga imån, nästa vecka blir inte skön. två prov, tre muntliga redovisningar, inlämningar... shit pomfritt. och inte nog med det så flyger mina föräldrar till egypten om några timmar, är så avundsjuk man kan bli...... haha. ja nej dags för avrundning, min handled klarar inte av såhär mycket skrivande, erkänn bra när jag har antalet rapporter på tio sidor som ska skrivas.... godnatt gott folk, snart är det jullov. det som får mig att rulla.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0