fuck fuck fuck fuck

hej jag är arg. ja jag är jävligt arg. skärmen på min dator gick nyss av. ja den hänger löst på datorn, skevt, av och gaaaaaaaaah jag blir så jävla förbannad. jag gjorde inte ett skit, jag tog upp skärmen och pang så gick den av? WTF! jag kommer få betala själv, flera fucking tusen som jag inte har eller tänker betala för vår jävla skitdator som vi får på vår jävla skitskola. så ja jag är jävligt arg!
inte nog med det så finns det inte ens några lånedatorer inne, så hur i helvete ska det gå? jag har inte ens word på min dator hemma .. suck, finns inte en sekund jag kommer sakna vår skola efter vi slutat. visst några lärare kanske, kompisar men inte skolan. inte ett skit med skolan.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0