friday

idag har vart en rätt trevlig dag. vaknade lagom tidigt / sent, trots et var jag dödstrött. men jag pallrade mig upp och pluggade lite. sedan kom jenny över och vi skulle göra pepparkakshuset, men när jag öppnade det låg det där i tusen bitar. då blev jag lite arg, men ja istället så glaserade vi väldigt många fina pepparkakor. sedan lagade vi mat, kyckling wook som smakade mums! sedan pluggade jag pytte lite till. sedan bakade jag två satser muffins till söndag och nu ser jag lite på idol. hade för mig att jag gjort jätte mycket idag, vilket jag ju faktiskt inte gjort ? ja ikväll blir det iallafall sömn rätt tidigt, och innan det ska jag hinna städa, duscha, se på serie och lite sådär. är inte så arg och vresig idag som ni märker ha ha. men ont som satan har jag tyvärr fortfarande. och jag borde åka till läkarn men jag har bokstavligt talat fan inte tid. tråkigt nog måste jag avboka min körlektion med, vilket jag på tal om det ska göra exakt nu för att inte glömma bort. kommer nog vara rätt off resten av helgen. imån utbildning hela dagen, sen käk och sömn med lagkamraterna hos mig, sen söndag utbildning, prov + juluppvisning. så ha det super.
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0