friday

ja nu ska jag skriva det som de flesta andra också skriver i sin blogg idag, nämligen; nu är det äntligen jullov! underbart må jag säga. kan iförsig inte slappna av helt under lovet då jag har tre stora inlämingar (+ ett jättearbete i grafisk som skulle vart inne i måndags, ops....) v.1 varav en tiosidig rapport jag inte ens börjat på än. men ja det tar vi senare eller något ha ha. nu är jag stressad över nyår och det faktum att jag varken hittar någon klänning eller några skor. jag hatar sånt här och ibland hatar jag nyår också. så nu känns de rätt trist, plus att vi inte ens vet vart vi ska ta vägen..
men ja det är lov, och det är ju skönt. imorgon är även sista träningen på ett litet tag, ska bli skönt med lite vila och jag hoppas att min kropp kan läka lite. synd att jag inte kunde önska mig det av "tomten".
idag köpte jag smink för sexhundra kronor, vilket alla kanske inte tycker är så mycket, men et tycker jag iallafall med min knapa ekonomi. och inte blev det mycket, en foundation, ögonskugga + pensel. egentligen hade jag velat ha mac penseln men endast en fjuttig pensel kostade fyra hundra, och då kände jag att nej tack, jag klarar mig nog bra utan och köpte då istället en trehundra kronor billigare pensel.
intressant va. nej jag är fruktansvärt trött och har faktiskt redan bäddat ner mig. hade tänkt se lite scrubs kl 23 så jag får försöka hålla mig vaken. har även spanat på resor idag, och jag är rätt så sugen. vet däremot inte hur man hittar backpacking "resor" / tips.. men ja, nej nu orkar jag inte skriva mer. imorgon blir det iallafall tretimmars träning i berghalla, en sal som jag älskar. och sedan julgranspynt och lite sådär, möjligen liseberg. hejdå på er.
M

Kommentarer
Postat av: katri så klart!

backapacking resor? Man gör väl resan själv? bestämmer sig för några eller nåt ställe man ska till, se till att ha biljetter dit och ser på vägen vart man vill ta vägen osv? Eller hur har du tänkt dig det hela?:D

2008-12-19 @ 22:49:14
URL: http://katris.blogg.se/
Postat av: malin

joo men man lär ju ha en aning om hotell och liknande, och kanske ha bokat ett hotell innan man åker ner. + typ hur man tar sig fram och sådanaa saker, inte direkt att bara åka dit och hoppas på det bästa. man lär ju ha lite koll ;)

2008-12-20 @ 14:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0