you can call me al

Dagen kunde börjat bättre, kom till skolan lite för sent och lite chockad ser jag läraren fullt påklädd och ska tydligen gå hem. Alltså inställd matte lektion, mindre kul, speciellt när jag ska stanna till fem idag, alltså fyra timmar till efter jag slutar. Jag kan ju säga att jag vart extremt duktig denna veckan, stannat till fem tre av fyra dagar. Ikväll är det träning, min enda ljuspunkt för tillfället.

Jag saknar dig, jag vill inte. Jag vill verkligen inte sakna dig men jag kan inte hjälpa det. Jag orkar inte sakna dig, jag orkar verkligen inte.
Och jag saknar dig mormor, det kommer mer och mer nu och jag vet inte hur jag ska hantera det. Jag saknar dig varje dag, precis varje dag hela tiden. Det känns som att mitt hjärta är fullt med hål, saknad till så många personer. Det känns som att jag knappt har ett halvt hjärta, och hur ska jag orka andas med ett halvt hjärta, hur ska jag orka leva med ett halvt hjärta.

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0