wednesday

Träningen igår gick nog helt okej förutom mina smällar. Kan inte röra mitt ena öra och en del av huvudet så det var aningen jobbigt att sova inatt. Fick rejält mycket ondare i nacken på träningen igår, vet inte om det beror på tossfångningarna jag inte är van vid eller gymnastik"skadan". Går iallafall runt med en nackkrage idag, känner mig inte speciellt snygg haha.
Skrev nationella förut, gick rätt kasst men jag ansträngde mig nog inte speciellt mycket heller. Fick jävligt jävligt ont i nacken, känns som att jag blir lite förlamad ibland, kunde knappt röra min mun när jag skulle äta en godis, och igår efter träningen stog jag ute och pratade med Jannas mamma och när det blev lite kyligt så kände jag hur jag mindre och mindre kunde röra min mun och prata. Lite läskigt, och jag borde gå till läkarn men ser det ut som att jag har tid med det, haha nej. Dom skulle endå bara säga att jag ska vila osv och det kan jag absolut inte göra nu.
Bara till att bita ihop på träningen imån och försöka ha på mig nackkragen de närmaste dagarna hur ful jag än är.

Fick precis gjort båda annonserna, notiserna och ledare på knappa en timma och det känns jävligt gött måste jag säga. Så fort jag får gjort den jävla essän så känns allt nog lite lugnare, eller gör det? Det första nationella i engelska på måndag, sen flyter det på med två till och matten, arbetsmiljö och säkerhets prov dagen efter matte nationella, uppdrag i tre kurser + uppgifter utöver uppdragen. Ja nej lungare blir det inte på ett tag, och utöver detta så är det ju både jobb, övningskörning och träning fyra gånger i veckan som gäller så läkarn finns det som sagt ingen tid för. 
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0