we are shadows

Dagen kunde ha börjat bättre, inställd svenska lektion och aningen klädpanik. Kände mig jätte deprimerad på vägen, det börjar komma mer och mer nu att mormor verkligen är borta, att jag aldrig mer kommer att få träffa eller prata med henne. Aboslut ingenting, kan inte ens skriva om det utan att få tårar i ögonen så jag lämnar det nu.
Som tur är piggar alltid mina underbara vänner upp mig, skrattat en hel del åt Rick, som alltid ha ha. Träning idag med, underbart med fyra träningar denna veckan må jag säga. Manda får träna idag med, kan nog inte bli bättre. Förutom min nacke kanske men det säger vi ingenting om haha.
Ska nog läsa lite i min engelska bok nu, så fort jag lyssnat klar på dagens låt - Shoreline.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0