thursday

Jag är så sjukt jävla uttråkad. Sitter i skolan och väntar på lektion, ska även stanna kvar i två timmar och vänta på K. Jag borde plugga, jag har hur mycket som helst att plugga men endå sitter jag här och sysslar med allt annat.
Nu är iallafall resan till Frankrike bokad, den 26 juni bär det av och det blir första flygturen utan föräldrar för både mig och K. Hoppas vi har råd, tid eller whatever att komma iväg till Paris någon/några dagar.
Nu lockar även en solsemester resa, lagom sådär precis innan skolan början. Undrar bara vem som ska hänga med mig, ha ha. Får väll ragga någon på jobbet eller något..
Senare ska jag köpa löshår, har en del funderingar om det kommer se konstigt ut i mitt hår eller inte men jag orkar inte bry mig. Allting är bättre än mitt hår som det ser ut nu.

Ikväll är det Pixbo och det är första gången vi använder våra (Ny)nya dräkter "ute" alltså inte på tävling. Fick min nya dräkt igår, tror den satt likadant som den förra men dragkedjan var iallafall svart. Hoppas även på lite bygg ikväll, men vi får väll se. Det känns som det var jätte längesedan vi träffades men det var fyra dagar sedan, saknar redan alla, he he.
Träning hela helgen med, bergsjön på söndag YES! Är hur peppad som helst, då fan.

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0