things fall apart

Yes they do. Nej men det är en bok jag läser i Engelska B. Ska skriva en reading journal tills på måndag så egentligen borde boken vara utläst nu. Är den det? svar nej, jag har kommit knappa femtio sidor och hittils har det inte hänt ett skvatt. Den handlar bara om hur dom sår potatis och "offrar" mat för att inte få "bad spirit" och sån där shit. Så ja jag valde nog helt fel jävla bok, eftersom den är så tråkig kommer jag inte heller någonstans.
Har även två annonser att göra tills på tisdag. Inte riktigt min grej, kreativitet och fantasi är inte min grej alls. Jag är nog så okreativ och fantasilös som en människa kan vara.
Alla kurser jag läser för tillfället känns så oerhört jäkla tråkiga, och om jag tycker dom är tråkiga nu så gode gud säger jag bara till vad jag läser i trean. Svenska C, Grafisk C, Engelska C, Naturkunskap B, Sammhällskunskap B, Religion B, Historia........ Ja ni ser ju, trean = döden.
Var på en del projektredovisningar idag, så snart är det ju dags att börja med det också. Inte heller något jag ser fram emot. Vissa grejer som folk gjort lät iförsig rätt roliga, men att få tiden och orken till att själv göra det är ju en helt annan sak......
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0