sunshine

Ja mitt namn är inte baserat på vädret vilket de flesta nog kan förstå en regning dag som denna i Göteborg, nej det är Malin själv som är sunshine. Träningen gick sjukt sjukt sjukt sjukt jävla helvetes bra. Tror det var min bästa träning någonsin inom gymnastiken, tillochmed bättre än sist vi var i Berghalla. Ja alltså sjukt bra, så jag var glad och sprallig hela träningen idag.

Från något bra till något mindre bra är väll nationella muntligt svenska b, jag tänkte att det räckte att skriva klart talet men det kan ju vara ganska bra att träna på det och så måste man ju skriva ett jävla PM. Så klar är jag långt ifrån. Grafiska och matte prov i veckan med, känns inte bra.

Men nu ska jag väll försöka få skrivet mitt PM så jag är klar med inlämnandet iallafall.
Ifk vann också, Niclas spelade grymt bra.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0