sunday

Gårdagen bestog av träning, serier och grill. Träningen kunde gått bättre, vi hade ingen belysning på en och en halv timma, folk dök inte upp osv men vi gjorde som vanligt det bästa av situationen. Serierna har äntligen dratt igång igen, mindre bra att alla gör det samtidigt men vad ska man göra, hänger dock inte riktigt med i greys.
Sen var det dags att göra i ordning sig, baka två kladdkakor, göra sallad, för att sedan gå över till grannarna och grilla. Fullt hus i princip, aningen fler än vi brukar vara men plats får man alltid. Som vanligt smet jag och Janna iväg till hennes rum och tjöta samt jag drog ut hennes hårförlängningar. Som vanligt blev föräldrarna fulla aningen tidigt och som vanligt pratade min mamma om oerhört tråkiga saker.
Fick däremot höra en lite chockerande historia från hennes håll, när jag var bebis och det var vintertid hade hon hittat vår granne död utanför hans hus :O. Blev lite chokad och det lät lite läskigt...
Trevligt nog blir det grill nästa helg med, efter tävlingen, och då är familjen Andersson också närvarande.

Idag är det träning igen, genrep inför sm och jag hoppas på det bästa. Idag ska alltind sitta, gymnastik utan pass, bygg, placeringar osv.... Men det ska nog gå bra, i hope .
Ligger efter i princip allt skolarbete men jag orkar inte, tror aldrig jag var såhär skoltrött och less på allting och jag undrar om och isåfall hur jag kommer ta mig ur det. Orkar inte ens tänka på det, kryper istället ner i sängen och kollar på sex and the city tills det är dags för träning.
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0