sunday

Deppdeppdeppdag idag, träningen kunde inte ha gått sämre. Skulle köra rundat flickis för sista gången innan det var dags att sluta och så kör jag, men känner att nej det här går inte. Jag har så mycket fart och jag vet inte vad min hjärna tänkte så jag kunde iallafall inte få stopp på mig, så jag hoppar men kör inte och landar på hela ryggen och min nacke hänger på och slår huvudet i golvet. Ja inte det skönaste precis, fick en mindre ångestattack vilket det var väldigt länge sedan jag fick och jag vill absolut inte ha dom tillbaka. Så jag bara bröt ihop, berodde nog på mer än chocken och andingen men ja nu sitter jag här med aningen smärta i ryggen och nacken, kan dock inte avgöra om det är den vanliga smärtan jag brukar ha eller mer än så. Jag kommer nog inte våga köra flickisar på ett tag, detta är inte bra. Haft huvudvärk i tre timmar nu, mindre skönt. Hoppas att det känns bättre tills träningen imån, fast om det inte gör det så spelar det väll ingen större roll det är ju knappast så att jag säger nej till träning...
Så som sagt är detta min ultimata deppdag och jag ska strax åka ner till Angered med J och köpa godis. Enda plus för dagen är det underbara vädret och faktumet att jag kunde bära mina vårkläder utan att frysa.
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0