oh my lord

Detsu mer tid som går destu mer hatar jag vår rektor. Nedervåningen ska göras om till matsal och reception, alltså inga mer restauranger. Vi ska få en ny ingång, alltså ingen mer hiss och mina knän kommer att dö. En till våning, en till aula. Ja det är ju inte den skolan vi började på iallafall, hur fan kan man bara göra så. Två våningar till fyra, En arena till tre, Restauranger till matsal, hiss till trappor, liten bra skola till större inte bra skola. Kul.

Kom inte iväg till skolan idag, vet inte varför egentligen. Åkte ner och köpte blommor till mamma istället och sen bakade jag kladdkaka och muffins. Bestämde att jag skulle ut och springa idag men vi får väll se hur det går med det, kanske ikväll.....
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0