monday

Det har faktiskt vart en helt okej måndag, iallafall för att vara måndag. Började dagen tidigt tidigt med nationellt prov i engelska b, och det kändes rätt okej. Iallafall tusen gånger bättre än svenskan. Sedan åkte jag, Rick, Tres och Sabina in till stan. Åkte till jobbet och fick min lön och fick köpt en jätte fin kjol.
Sedan åkte jag, R & T tillbaka till skolan, tog en glass och satt i solen en bra stund. Gött som fan var det, älskar det här vädret.

Matte ws gick mindre bra och även så träningen. Den kunde gått bättre och sämre. Kasia stukade foten, inte alls bra. Mycket var skakigt, inte alls bra. Vissa har sjukt dålig attityd, inte alls bra. Vissa är bara helt underbara, mycket bra! För att vara sista träning kunde det gått bättre, är sjukt nervös nu iallafall. Men det sitter, det ska det göra :)
Funderar på hur morgon och övermorgon dagen ska se ut, funderar på en shopping runda på onsdag om K är på, och en plugg / städ / vilo / övningskör dag imorgon. Vi får väll se.

you mess with my head. jag undrar hur det här slutar och funkar.
M

btw, Janna flyttar igen, tillbaka till Oslo. No no no no :(

Kommentarer
Postat av: tres

tack babybo:D JAa det var mysigt:)!

2008-04-28 @ 22:05:59
URL: http://mangofisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0