me <3 kunskap

Känner att jag har lite att göra. Malin ♥  Kunskapsgymnasiet
Förra veckorna......

Grafisk kommunikation B, uppgift repotage
Grafisk kommunikation B, uppgift fyra formfavoriter
Mediekommunikation, hitta reklam och anmäl blabla.
Matte B, IG på två stegtest
Måndag
Nationella muntligt Svenska B - tal 5 minuter
Läsa bok och skriva Bookreport Engelska B ?
Tisdag
Prov i Grafisk kommunikation B (på alla genomgångar, eh jag har vart med på 1)
Grafisk uppgift artikel?
Någon vecka framöver
Göra en Hamletpjäs Engelska B
Matte B öva inför nationella
Engelska B nationella
Svenska nationella

Sen så har jag säkert glömt någonting, som sagt så älskar jag skolan. Varför har man lov när man kan gå i skolan?
M


Kommentarer
Postat av: tres

men uush HAHA hur orkar du!:O man blir helt deprimerad alltså. Tänk på det du har avklarat istället:)

2008-04-03 @ 00:38:32
URL: http://mangofisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0