match

Pixbomatchen var faktiskt intressant och jämn, inte riktigt vad jag tänkt mig när jag hörde att det var Varberg dem skulle möta. Men tråkigt nog förlorade Pixbo med 6-7 i sudden.
Kan man vara supporter och normal? Ja det är ju ingenting Varberg visade idag iallafall(självklart inte alla.). Vuxna människor som tar på småflickor och kalla dem fnask, ja då kan man ju undra. Tycker synd om er som fick stå ut med detta idag, själv hade jag tur och hamnade i Pixboklackens trappa.
Har även kommit på att det finns en hel del killar på matcherna, ha ha.

Ser inte fram emot imorgon, inte alls nej. Har vart så stressad så jag har '"glömt''  som är en stor underdrift, att det redan är imorgon. Är väldigt osäker på hur det kommer kännas men jag anar att jag kommer bryta ihop på nytt.

Svenskan, IG, ja jag tror nästan det. Detta är verkligen ingenting för mig.

LÖRDAG & SÖNDAG TRÄNING <3 FINALY!!!!
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0