it's written in the stars

Just nu saknar jag Bulgarien, att ligga vid poolen med sin bästa vän och spana in de snygga poolkillarna. Gå ut och dansa halva natten, prata med de extremt goodlocking guys från Sverige som jobbade där nere. Shotta tequila för femton kr per st, dansa på scenen och få klistermärken i olika färger på tröjan. Gå upp tidigt och äta en gudomligt god frukost för att sedan gå de femton metrarna till stranden, fortfarande med sin bästa vän. Gå ut på stan och kolla i samma "affärer" för tioende gången, försöka slippa föräldrarna innan Happy hour är slut så man kunde dricka lite billigare. Komma hem sent för att sedan tidigt tidigt gå upp och pressa i solen för att få lite färg. Träffa Natalie Lungo på gatan i Sunny Beach, jag menar hur stor är chansen? Att parasaila över havet och stranden, med sin bästa vän som kanske är aningen höjdrädd, ha ha. Åka bussen till flygplatsen för att sedan åka hem till Sverige igen. Ja jag saknar Bulgarien, och jag saknar de bra tiderna.


M


Kommentarer
Postat av: Lisa

åh vad mysigt deet låter :O

2008-04-11 @ 19:19:57
URL: http://enlitermjolk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0