in and out

Försöker plugga till provet i Grafisk kommunikation B som vi har imorgon, men det känns som att allting bokstavligt talat bara går in och ut. Har läst allting flera gånger, även antecknat och läst igenom men det vill inte fastna. Det skulle ju vart trevligt om man fått veta att vi ska ha prov lite tidigare än fem dagar innan det. Sen så har jag ju vart borta sjukt mycket, i princip tre veckor av de fem vi gått. Ska bli intressant att se hur det går imorgon.
Gick på matte ws förut, helt ensam satt jag bland alla ettor. Mindre kul, men mer kul att det gick jäkligt bra. Fick tillochmed beröm av Michael. Så nu blir det två-tre ws till innan omprovet på fredag, så får jag förhoppningsvis godkänt. Känns som jag börjar komma ikapp lite med uppgifterna nu, däremot inte grafisk. Det jag gör blir bara fult och fel så jag har verkligen tappat lusten inför hela kursen. Kanske kan sitta hela fredagen eller någonting och försöka få gjort skiten.
Funderar på om jag ska ta en sväng ner till matchen sen, J & V ska kolla och det är ju fint väder. Men egentligen vill jag ju se Chasmir maffia (hur det nu stavas), men jag vill använda mina solbrillor haha. Fast solen går nog ner tills dess känns det som. Jag är velig som alltid.
Imån ska jag till stan som vanligt ha ha, jag tror aldrig att jag kommit till en träning utan att ha köpt någonting, tillochmed i lördags lyckades jag handla innan tåget gick på centralen. Men jag måste få köpt en present till mamma och förhoppningsvis en jeansjacka till mig. Sen har jag inte råd med löshår, men jag får väll överleva. Som tur är kommer nästa lön innan SM så jag hoppas på att hinna köpa det innan. Eller så ska jag försöka få mitt hår lite ljusare men antingen silverschampoo eller något annat. Vi får väll se, måste börja sola med, lite mycket nu haha. Eller så köper jag kastanjegrejs som Kasia tänkt. Som sagt vi får se.
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0