friday

Dagen har bestått av skola, city, bakning & J. I skolan så var det dags för omprovet i matten, som var tio gånger svårare än det förra vilket resulterade i att ingen klarade det. Sedan var det stan med J och jag hittade absolut ingenting. Det bara kliade i fingrarna, men jag behärskade mig och lyckades behålla de mesta pengarna.
Sen kom J över och vi åt kladdkaka och diskuterade minnen i timmar, både roliga och aningen pinsamma sådana. Vi kom också fram till att jag eller kanske vi båda hade så mycket roligare förr, men att vi eller iallafall jag gjorde bort mig en hel del på köpet. En hel del saker man ångrar, en del är bara skit som man idag skrattar åt.
Kommer iallafall aldrig glömma när jag, Jenny, Andreas och Joel var ute på natten? Ja i vilket fall så hade vi i mörkret gått en runda runt mullesjön och gick sedan till Rannebergens skolgård där vi spelade lite fotboll. Jenny lyckades på något vänster ramla, och inte bara sådär lite lätt utan på världens roligaste och klumpigaste sätt. Ja det låter väll inte speciellt kul men jag kan fortfarande se bilden av henne i mitt huvud och det ger mig fortfarande ett lika gott skratt som det gjorde då. Dock mindre kul för Jenny haha.
Ja det finns en hel del minnesvärda saker man gjort, och det skulle ta en evighet om jag skulle skriva upp alla de vi diskuterade. Men det var från både Göteborgskalaset, resan till danmark, olika fester, cuper, skolan osv osv.
Nu är det snart dags för Malin att sova, ska upp tidigt imån och jobba. Något jag väldigt lite känner för, det enda som peppar mig för tillfället är att Tina jobbar. Imorgon blir det för övrigt fullt upp med jobb, fix, 18års middag/fest. På söndag är det dags för träning och övningskörning, så jag undrar när jag ska hinna plugga.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0