candyrain

Precis kommit hem från en traditionell onsdag hos J. Som vanligt kilade jag in vid halv nio och idag var det fruktsallad dag eftersom J går på fruktdiet. Klockan nio satt vi i soffan och det var dags för Top Model.
Hugo är fruktansvärt söt, verkligen överdrivet söt för att vara bebis. Han skrattar hela tiden, hela hela tiden och gör en massa roliga läten. Han har fått ett sådant supergulligt bebisskratt som skulle låta falskt på en vuxen människa.

Malin is bad, borde gå till skolan imån eftersom det är matte men jag måste nästan ennu mer stanna hemma. Det är iallafall vad jag inbillar mig, måste få gjort engelska uppgiften för den är extremt viktig. Så det blir att stanna hemma och gå upp i hyffsad tid för att läsa ut boken som för övrigt är världens tråkigaste och svåraste bok. Min bror läste den på universitetet, ja precis universitetet för att göra arbete om den och han sa att den va svår. Han är lärare, så ja jag valde absolut fel bok. Men det är bara att bita ihop och fixa det här nu.
Imorgon är det även träning, äntligen! Då ska stretchen sitta eller vad säger du korven, ha ha. (intärnskämt i laget). Sex and the city på tv nu, inte för jag behöver kolla speciellt mycket, det känns som jag kan avsnitten i huvudet. Men lika bra är det i vilket fall. Nej nu orkar jag inte skriva mer, ska sova relativt tidigt idag, vi får väll se hur bra man lyckas med det men ja försöka kan man ju alltid.
Missar godisregnet i skolan imorgon, tio kilo godisregn eller vad var det? Äsh det är väll lika bra det.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0