and you decided this

Yes you so fucking did.


Träningen idag var inte direkt jättekul, jag och Fia kunde inte bygga någonting eftersom Linnea inte var där, så där ser ni hur beroende vi är av lagmedlemarna i vårt lag. Men imån blir det andra bullar, då tusan ska det byggas, spinnas och köras flickisar. Jag är verkligen jätte pepp inför morgondagens träning, blev aningen besviken när jag hörde att vi slutar en halvtimma för tidigt men vad gör man. Idag stretch spinnade Linn btw, gick grymt bra!

Efter träningen åkte jag till min bror som skulle hjälpa mig med talet, det gick väll sådär. Vi har helt olika tankar och eftersom han är lärare så ville han att jag verkligen skulle satsa men jag tackade nej till det och sa att jag nöjde mig med ett G. När jag mumlade det för mig själv blev det exakt fyra minuter vilket är minimum gränsen, så jag får se till att prata rejält långsamt på måndag. Tal, inlevelse, långsamt är inte riktigt min grej, men jag har väll inte direkt något val.

Blev ingen fest ikväll, hade ingen lust att gå dit. Beror nog på en hel del saker, men jag skulle inte tacka nej till en annan fest. Ha ha, jag är velig och fortfarande en tråkig människa.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0