trött

Ja trött är man, kom i säng alldeles för sent igår och upp skulle man halv tio. Träning, flickisarna gick sådär. börjat dra mig åt sidan från absolut ingenstans, och jag avslutade med det sämsta någonsin. Sen vad det ju (som vanligt varje söndag) direkt till match, springa och byta om, spela. Idag fick jag inte spela alls mycket, tyckte det var rätt orättvist behandlat inte bara mot mig, och nästa match tänker jag nog inte spela. Ingen lust längre, inte kul.
Jag har bestämt mig (igen), för att jag ska börja hårdträna. Det finns inget "Jag orkar inte". Men det ska bli kul och se hur länge jag klarar det, det har ju inte gått så bra innan. Men jag skyller en stor del på mina skador, både handleder, rygg och knän. Det tar oerhört mycket på krafterna.
Skola imån, det orkar jag däremot inte ;) Ska bli intressant och se hur det går på salskrivningen, jag gissar på IG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0