som vanligt, onödig skit

Idag har jag gått på stan med Katri, och som vanligt har jag köpt allt utom det jag skulle köpa. Jag skulle köpt bh-band, mascara, stickad tröja, skor, fotbollsskor, benskydd, ipod-skydd & plånbok. Jag fick köpt, trosor, bh, linne, t-shirt(Im the after party), & singel.(Jag är för lat för att lägga upp allting och ta kort som jag vanligtvis brukar göra).
Men luktat på covet fick jag iallafall. Kan inte bestämma mig för vad jag tyckte om den, den var ju inte äcklig men jag vet inte heller om jag vill ha den. Svårt beslut som får vänta ett tag.
Vi har fått ytterligare några dagar längre tid på hemtentan i matte vilket jag är väldigt tacksam för. Iförsig är hela min helg fullbokad, men jag måste se till att klämma in den någonstans. Svenska skrivning på måndag med, känns väll inte direkt lockande, blir nog ett ig på mig där faktiskt.
Ikväll är det Grey's, äntligenäntligenäntligen. Jag undrar hur många serier jag kollar på egentligen, och bara för det ska jag skriva upp dom.
Greys Anatomy
Heroes
Prison Break
One Tree Hill
Kyle xy
The 4400
CSI
Dexter
(ska börja kolla på)
Gossip girls (ska börja kolla på)
Desperate Housewifes
Hidden Palms
Det finns säkert fler men inte vad jag kommer på nu, så det är ju en del. Ska kila nu , <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0