lalala

Idag orkade jag helt enkelt inte gå till skolan. Jag var helt slut efter träningen igår, och lite nere (träningen gick fruktansvärt fel, Amanda ramla i golvet från en toss TVÅ gånger = livsfarligt). Sen är det ju träning ikväll igen, lite segt men väldigt nödvändigt. Jag är fruktansvärt nervös nu, min pappa sa igår att de sålts 40 000 biljetter, och vi ska stå i mitten på ullevi, i de fulaste kläder och skämma ut oss.
Idag ska jag till stan med kusin min, lämna lite kläder och köpa lite kläder. Vill verkligen ha en grovt stickad kofta med stora knappar, men jag hittar ingen. Segt att det regnar idag med, jag hoppas verkligen inte att det gör det imån.
Sen så åker ju mina föräldrar till Turkiet imån, så jag blir ensam i en vecka, gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0