finallyy

Nu är det äntligen över, hela IFK grejen. Uppträdandet gick bra som tur var, men pinsamt var det. När vi gick förbi klacken och några andra skrek dem " visa pattarna", vilket visar hur mogna vissa människor är alltså. Men men, en kul upplevelse att stå mitt på ullevi inför 30 300 pers.
Kvällen igår spnderades med kusin och Emelie. Först åt vi pizza på Juventus, sen köpte vi grönsaker chips och dipp och åkte hem till mig för att se MTV Music Award (eller vad den heter haha), men sen visade det sig att jag inte hade MTV kanalen så vi/jag (Jenny och Emelie bara tjöta) såg 40 year old virgin istället.
Idag ska jag och Jenny på bio, Shrek den tredje ska vi se. Får hoppas på att den är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0