:F

Idag slutade jag halv 12 vilket var väldigt skönt, hade seminarium och det var skitlätt. Sen handlade jag på ICA, jag köpte hollandärsåsen(hur det nu stavas, mona om du läser;) och idag hade jag tänkt ge mig på matlagning. Lax, potatis och sås. Vi får väll se hur slutresultatet ser ut och om det går att äta. Saknar faktiskt mamma och pappa lite nu haha, men nu kommer dem ju snart hem igen. Hoppas dom har köpt fina saker till mig. Avundsjuk är jag, på Hanna och Julia som åkte till Rhodos idag, så jävla skönt att slippa vädret och fucking Göteborg.
Nu, mer än någonsin vill jag flytta. Långt långt bort, och slippa allt och alla. Jag längtar så fruktansvärt mycket till studenten nu, så jag kan sticka till USA sedan. Men det känns så jävla långt kvar. Vet inte hur jag ska orka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0