wednesday

Sitter och väntar på myra. Vi ska pallra oss in till city och göra precis det som faller oss in. Jag gissar på att det blir affärer, fika/mat och möjligen bio. Jag ska verkligen försöka att komma hem utan någon påse idag.
Satt i mitt löshår och jag älskar det. Det börjar se bättre ut nu när mitt hår har växt lite, men jag saknar mitt gamla hår sjukt mycket. Jag hatar mitt korta fula hår som det är nu, grått är det också. Kanske dags att göra en förändring snart? Funderar på om det ska bli lite brunare nu till vintern, men vi får väll se.
Jag längtar sjukt mycket till jul, och det är faktiskt inte så långt kvar nu. Det ska bli så mysigt att gå på stan i mörkret med all belysning, handla julklappar, baka julgodis, gå på jul på Liseberg, klä granen och allt sådant mysigt.

Jag fick vg/mvg på mitt psykologi uppdrag vilket är väldigt förvånande. Jag trodde verkligen mitt uppdrag blev jätte dåligt, men tydligen hade jag fel. Vilket är bra såklart.

Idag känns som en bra dag.
/ M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0