träning

Toss träningen gick grymt bra. Lite ändrare planer för min del dock, fick vara bas med Karin idag. Inte vart bas på en toss sedan Carro slutade för 1½ år sedan men det gick förvårnansvärt bra. Vi gjorde step in tossar för första gånger, och tuck tossar. Finfint gick nästan allihop. Sen kom jag också ner helt i spagat för första gången sedan innan sommaren så nu är jag glad. Tror jag sätter lite för mycket press på mig, but who cares?
Äntligen längtar jag till träningarna igen, det känns så himla skönt. Jag hatade den jobbiga känslan av att "behöva" träna, och vakna varje dag och känna "helvete, träning idag". Nu är det helt tvärtom, träningen gör hela min dag. Något att se fram emot i veckorna, och nu längtar jag som fan tills nästa träning, alltså på söndag.
Warriors <3

Once a cheerleader, always a cheerleader    / M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0