torsdag

Nu är det torsdag och snart är veckan äntligen slut. Känns så jävla skönt att jag nästan inte har något att plugga, bara min porträtt i grafisk som snart är klar. Så det betyder no homework under lovet, och jag hade hoppats på ett lov utan träningar för första gången på? Jag vet inte hur länge, men så blev det inte. Iförsig tycker jag träningarna för tillfället är underbart roliga, så det kanske inte är något negativt endå.
Sitter och väntar på psykologilektionen och den här tre timmars håltimman har aldrig känts så seg som idag. Vill bara sluta och sen åka till gymmet och träffa mina bundisar.

Idag har jag min vinterjacka för första gången (om inte en godisfärd till Angered räknas), och den är skön! Det var minusgrader när jag gick hemifrån i morse så jag kände att det var dags. Träffade Fia i morse med och vi gjorde sällskap till skolan. Det var ett bra tag sen sist, miss the old times.
Imån ska jag kanske vara så generös att bjuda min kusin på bio, vi får se.
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0