tisdag

Känner att jag ligger fruktansvärt efter i skolan, och nu börjar stressen komma mer och mer. Har hur mycket uppgifter som hellst, och jag bara fortsätter skjuta på dom. Detta är inte alls bra och jag vet inte hur jag ska få någon ordning på det. Hjälp, någon?
Mediekunskap-uppgift, Multimedia-uppgift, flash och mediedagbok, Grafisk-affish och porträtt, Engelska-uppgift och bok, Svenska-sidor och bok, Matte-miljoner sidor, Psykologi-uppdrag. Det var nog allt jag kunde komma på för stunden, och det är en hel del.

Träningen idag gick sådär, tränade inför uppvisningen i Scandinavium och det borde gått bättre. Får panik(ordet räcker inte till) på en viss person, och jag nämner inga namn men det är nog inte så svårt att lista ut vem det är.

Dags att sova, bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0