tack!

TACK NIKLAS, som stog ut med mig på msn och hjälpte mig igenom hela "trafikljuset" uppgiften i Flash.
Nu har jag suttit med Flash och Dreamweaver i tre timmar, och känner att nu får det vara nog. Har fått en del gjort, bland annat trafikljuset, fyra studsbollar med ljudeffekt och även länkat alla dessa i Dreamweaver. Dock är min sida fruktansvärt ful. Ska höra med Rikard om det  spelar någon roll eller om jag borde göra den snyggare layout messigt.

Idag åkte jag vagnen med Natta, det kändes rätt skumt. Inte pratat på, jag vet faktiskt inte hur länge, en månad? Har inget tidsperspektiv. Det kändes som sagt rätt konstigt, men det vanliga snacket om skolan och cheerleadingen funkar alltid. Det blir inte för personligt då.

Nu går jag till huset mittemot. Det är rätt skönt att Jenny flyttat dit, känns bra att ha henne så nära. Det är faktiskt ganska långt till Centrum, ha ha .
Hoppas hon har köpt godis.

/  M

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du får hjälpa mig sen med trafikljusen! :O

2007-10-17 @ 20:42:55
URL: http://kesogay.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0