sjuk

Igår var min första dag på Tintin och det gick ganska bra. Fick vara i köket med Ester som var jätte snäll, och det var faktiskt roligare än jag trodde men väldigt stressigt. Jag förstår inte hur man ska klara av det ensam. När jag kom hem inatt 00:00 kunde jag knappt stå på benen. Jag mådde fruktansvärt dåligt, kände och känner fortfarande mig verkligen jätte sjuk. Så idag stannade jag hemma från skolan och träning, inte för att det hjälpt ett piss. Mår fortfarande lika dåligt, om inte värre och förstår inte hur jag ska klara mig igenom skola och åtta timmars jobb imorgon.
Inte är det bara jag som är sjuk, stackars kusin min sitter på axessakuten och har antagligen halsfluss, Robin ligger hemma sjuk, Katri mådde dåligt (iallafall igår)....

Jag förstår inte varför jag skulle bli helvetesfuckingpisssjuk just precis denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0