shit pomfritt

Träningen idag var rolig, gjorde massa byggsekvenser, vissa gick bra och vissa mindre bra. Snart är de dags för Scandinavium och våra nya dräkter, längtar fruktansvärt mycket.
Idag har jag fått köpt två par skor, äntligen! Jag har känt mig så tom när jag inte hittat några skor på jätte länge, men nu äntligen. Köpte en "kofta" och ett skärp med och jag upptäckte till min förvåning att skärpet hade samma färg som skorna, fiffigt.
Jag märkte idag hur oerhört snygg någon blivit(fast han har ju alltid vart snygg), vissa förstår nog vem jag menar fasten jag inte nämner något namn... Jag ryser nästan bara jag tänker på det, haha. Jag hör fortfarande Cmy's ord  i huvudet " Du måste börja ragga Malin, RAGGA".

Ingen skola imån, onödig och seg dag. Istället ska jag åka till jobbet och hämta schemat och så får jag inte glömma att vi ska gymma på torsdag. Ska bli kuligt, kommer känna mig aningen lost. Hoppas Josse har koll på grejerna! / M

Damn, Prison Break och Heroes kom ju idag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0