segt

Idag är jag trött, fast det är jag iförsig varje dag. Sitter på svenskan och har ingen aning om vad vi sysslar med, alla sitter som vanligt och pillar med annat. Mp2a är alltid lika bra på att lyssna och plugga. Känns bra att jag inte gjort någon av de nitton sidor engelska man ska ha gjort tills idag, fast ingen annan jag pratat med har gjort dom heller. Som sagt, alltid lika bra Mp2.
Ledig idag, känns så bra. Det känns som jag fått ett helt nytt liv sen jag tog uppehåll i fotbollen, äntligen kan man bara ta det lungt ibland. Sen när jag börjar jobba "riktigt", om jag nu börjar så får jag dock lite mindre tid. Men jag saknar fotbollen lite också, blir jobbigt sen när inomhussäsongen börjar.
Skapat en ny pakt med några från Warriors, godis bara på fredag eller lördag. Eftersom vi om tre veckor ska ha magtröjor så är det verkligen dags att börja nu. Straffet är 2 km per godis, om man nu inte lyckas.  Längtar till pixbo, ska bli kul.
Mensvärk nu, alltid lika skönt.
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0