oh lord.

Jag har en helvetes vecka framför mig, kort sagt. Det är väll posetivt att jag ska jobba, men även jobbigt.
Måndag skola + jobba 15-23
Tisdag skola + träning
Onsdag skola + jobba 15-23
Torsdag skola + träning
Fredag jobba 23-07
Lördag jobba 15-23
Söndag träning + jobba 15-23

Igår åkte vi upp till Tjörn vilket var ett bra tag sedan. Farfar hade hämtat näten och fått runt 50 krabbor och även en haj på över en meter. Så jag hjälpte till att ta ut krabbor, eller rättare sagt en krabba. Farfar hann ta ut tre på den tiden jag tog ut en. Vi passar barnen denna helgen, så dom var också med på Tjörn.
Sen idag var det kalas, som vanligt i min släkt. Så nu är jag äntligen hemma igen. Jag är trött fasten jag sovit 13 timmar plus i bilen och har ingen aning om hur kvällen kommer se ut. Fest hos Vrebac är det, men det orkar Malin nog inte en dag som denna. Eller överhuvudtaget? Nog för nu, barnprogram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0