my beloved

Jag har saknat min kusin så mycket. Kom precis från henne, kollade lite på matchen och sen Grey's. Hugo är så himla söt (Jennys systers(ockås min kusin) barn), jag vill också ha en bebis i huset.
Som vanligt satt vi och babblade hur länge som hellst, om allt och inget. Men mest allt.
Jag mår verkligen dåligt så fort vi kommer in på vänner, och folk som förändrats. Jag tycker verkligen inte jag har förendrats speciellt mycket, och så kollar man på andra som stått en så nära. Det känns som det är helt nya personer i deras kroppar.
 Jag förstår inte hur jag så snabbt kunde gå från allt till inget. Visst, jag vet att Jenny också är ensam. Men hon har iallafall Joel. I have nobody. Nobody

Kommentarer
Postat av: myr

du har mig

2007-10-17 @ 22:58:43
Postat av: irm

if you want, mig ....... :/

2007-10-23 @ 23:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0