lars w

Kom precis hem från Lars W som var superbra. Förstår inte varför jag och Katri har tvekat, det är inte alls likt oss. Jag är väldigt tacksam för att vi inte fick sålt våra biljetter och var "tvugna" att gå själva. De spelade i hela två timmar och en kvart (vilket var lite väl mycket) med tanke på hur jävla varmt det var där inne. Vi hade ju ståplats men satte oss längst bak vilket var perfekta platser. Synd att jag inte kunde så många av de låtar som spelades.
När det närmade sig slutet och den inte hade kommit, jag väntade och väntade, massa låtar spelades men inte den. Precis när allt mitt hopp var slut, då kom det. Den vackraste stunden i livet var den när du kom . . .
Kan inte beskriva känslorna, grät och sjöng på samma gång.
Det var så värt det.



Träning imån, känner mig inte alls speciellt sugen på flickisar just nu. Får väll se imån, Janna ska med också så hon kör. Men nu är jag för  trött för att sitta här.
/ M ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0