grey's anatomy

Grey's Anatomy toppar nog titen för bästa program hos mig. Men hon skulle ju inte dö, Meredith skulle inte dö och hon dog. Hon skulle inte dö. Jag har en svag känsla av att hon kommer återuppleva, för jag har verkligen för mig att hon inte dog.
Från en sak till en annan, Top modell Stockholm måste vara det LÖJLIGASTE program jag sett. Fyfan vad mesigt det är. Tjejerna verka helt vrickade, en kunde inte ens utala "pose" utan sa typ "poss/pos", och jag kunde inte hålla mig för skratt när en av dem vann en tävling och fick en middag på restaurang som pris. Medans dem i USA får typ ett halsband för 50 000 kr. Top modell Stockholm = årets skämt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0