friday

Äntligen funkar min internetbank, men det var inte lika kul att logga in och se att jag bara har 1300 kr kvar. Idag har jag handlat lite till. En t-shirt, mössa och en klänning. Får hoppas på att mamma sponsrar något av detta.
På vägen hem från Allum diskuterade jag och Katri gigantiska problem. Jag har fem gigantiska problem
- mik
- nyår
- hur jag ska få ihop fem-sex träningar i veckan plus jobb (plus skola och vänner)
- matte b
- APU
Det är iallafall det jag kommer på för tillfället. Sen ska jag på maskerad, så jag måste komma på vad jag ska ha på mig, funderar på ballerina men det kanske är för tråkigt?
När jag tänker på mina "gigantiska problem" känns det rätt surt. Känns inte som att något av dom kommer "bli/sluta bra".

Ingen aning om hur jag ska spendera kvällen. Känner mig lite hängig och eftersom det ser ut som det blir konsert imån lär jag ju försöka vara lite pigg eftersom vi har ståplats. Så det ser ut som en hemmakväll eller möjligen en hemmakväll inne hos Jenny. Eller Janna som kommit hem den här helgen också :D .
Vi får väll se. LOV är det btw.
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0