cold

Idag är det kallt, vart man än går. Sitter och väntar på WS nu, behöver hjälp med typ tusen saker. Haft psykologi prov idag med, vet inte hur det gick men ett godkänt lär det väll bli.
Inget jobb för mig inatt, fick sms av Niklas. Ingen aning om varför, men istället ska jag jobba A-pass nästa lördag. Så jag kommer ha en hel vecka utan jobb ser det ut som. Lite segt, kanske skönt också.
Känns som att allting jag skriver här är ointressant och bara handlar om jobb och skola. Vet inte varför det blir så, orkar nog helt enkelt inte skriva känslor. Känns som att det skulle bli för mycket "tyck synd om mig" känsla.
Jag måste lägga det förflutna bakom mig. Det låter så lätt, om det bara kunde vara det med.
Jag vill ha en kväll full med roliga Disney filmer, godis och läsk.
Jag önska jag hade Disney Chanel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0