tuesday

Det känns skönt att måndag är slut och att det är tisdag. För tisdag är e bra dag, hyffsat kort skoldag och träning. Igår hade jag bestämt mig för att plugga intensivt i några timmar. Göra de två sidor i matteboken och den jävla engelska ordlistan. Blev det gjort? Nej. Gjorde åtta mattetal och inget mer. Ibland känner man sig kass.
Uppdrag i multimedida har vi också, och jag funderar på att skippa det eftersom jag redan har godkänt i kursen. Självklart vill jag ha mer, men jag fattar inte ens hans förklaring av uppdraget. Vi får väll se, har några veckor på mig.
Idag ska jag till min mormor och morfar och snika till mig mat. Länge sedan jag var där nu, men jag känner mig lite påträngande eftersom mormor inte mår bra. Efter det är det dags för träning, äntligen! Hoppas det är Pixbo träning och tossar. I söndags gjorde dom kick tossar och jag missade det. Håller tummarna för idag!
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0