thursday

Haft världens sämsta dag i skolan känns det som. Vaknade helt död i morse, men tvingade mig upp. Kom till matten och fattade som vanligt ingenting. Sen så hade vi självklart ingen grafisk, och jag orkade inte stanna på håltimman i över tre timmar så jag åkte hem och var hemma redan klockan tolv. Skönt var det, och äntligen har jag gjort klart min ordlista.
När jag satt på vagnen i gamlestan så såg jag att det var sånn "kontrollant invasion" eller vad det kallas på vagnen mittemot, när typ 30 kontrollanter går på spårvagnen och ingen får gå av och vagnen fick inte åka. Lite läskigt faktiskt.
Idag är det träning, och inte vanlig träning utan inför Pixbo. Kul kul kul, och laget Pixbo ska möta ska också ha med sig sina cheerleaders, så vi får se till att göra ett helvetes bra program.
Nu ska jag börja se på Ugly Betty, första avsnittet i säsong ett.
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0